Pages

Tuesday, January 20, 2009

Hebat Tak Gua...?

Hebat tak gua amik gambo nie..bukan gua yg main pun..gua lepak situ je..best gak lepak situ..rilek jer gua rase..kalo ader bantal memg gua dh bantai tido dh..setakat nie ader la 2-3 design yg gua terfikir masa lepak situ..hohoho..jum lepak saner jum..kalo lu nk lepak ptg2 jum la..best woo..sunyi dan kadang2 lu bole dengar org mabuk minum air tapai peram 8 hari tgh menari dan menyanyi keriangan..hahaha

Nie dier gambaran dan wajah mereka yg agak buruk dan cemas semasa melakukan skill celah2 gigi bak kata tony hawk..hahahahahawk..dan kepada budak2 sk8 tengkorak semoga lu sihat slalu..chow

1 comment:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

hek eleyhhh!org igt die yg men..
tukang amek pic aje upenye..hikhik.
hebat2..
*ckp smbil angguk lemah*
try aa men,netao agi terer..
bakat terendam pun terkuar..netao kan..hikhik