Pages

Monday, February 16, 2009

CD..

Gua muncul lagi..gua muncul lagi..hahaha..nie dier gua design..dumbbell alaf baru dipenuhi cakera padat yg bole gua kira..ahhh lupe la ..dh lame xlawat lu wahai en blog..ader kije yg kene gua setelkan la..sori la blog..gua rase bersalah la plak tingal lu lame2..nasib baik lu xbersawang sori erk....huhu..nie dier rekaan kitar semula yang gua hasilkan..buruk gak la..dh kate kitar semula..nk lawa beli baru la..gua rase gua mcm pernah nmpk la bende nih..kalo ader lu org bgtau gua erk..


Name : CD-Compact Dumbbell
Product : Alat senaman
Color : Byk..ikut cd yg lu ader la
Function :
  • merupakan produk kesihatan dan juga produk kitar semula
  • bole jadi tempat simpan cd
  • boleh mengurangkan pencemaran darat
  • lu sihat,bumi pun selamat

1 comment:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

ceh...
sungguh efektif..
tu bukn cd cetak rompak ke?
kantoiiiii..
gtao polis ye..
bapak polisiiiiiiiii