Pages

Monday, October 12, 2009

Gua Dimana???



Hasil baru yg gua render..hahahahaha...aper nih..ni la dier permainan di taman2 rekreasi khas untuk budak2 bwh umur...dh 4 bulan gua memulakan hidup baru dengan menyelami hidupan kanak2..fun hidup gua sedikit sebyk..kalo bosan gua leh main gelongsor kat belakang opis..xpun main buaian (mcm ada jer)..tapi yg best opis gua ni design skali ngan taman tema air..cume gua belum try jer..serius nmpk cam best..dengar lak citer org2 opis..damn..gua xkire gua nak gi taman desa waterpark minggu nih..ahh pedulik la..

2 comments:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

ehem..ehem..ehem..
biar aku berterusterang dengan kau ye.





alamak,ko jgn marah lak weyh.





sebenarnye...




sebenarnye kan....


emmm..















kau terlalu tua untuk hiburan macam ni.haha,kau sepatutnya kena pergi masjid,beribadat,kumpul pahala,hahaha,lainlah aku yang mude remaje ni :P

chuxmentort said...

ermmm...xper2..aku xkira..aku nk gak