Pages

Monday, October 12, 2009

Misi Siakap..


seronok gua posing bersama ikan pelbagai rupa


jai..nem..farul..rangka..dan jari aku kat bhgn atas(blur2)

oi2 posing mcm beli kat pasar jerk

mcm lahanat masing2 posing

ehh..mcm jumpe jer ikan ni..

Align Centerbest of the best pic

Mari kita memancing siakap..walaupun gua xdapat ikan tapi org kate rezeki tu xkemana.. membe gua dpt byk..sorg satu bwk blik ikan dan selebihnyer anta kedai..hahaha..sesungguhnya siakap sungguh sedap kalo lu masak 3 rase..wallaa.lagi2 time lu lapar..baru pas mancing..kebuluran jelas terpapar di setiap riak wajah pemancing..gua selitkan juga gambar siakap masak 3 rasa yg sempat gua ambik..tapi gua xsempat nk amik gambar ikan masak stim..sbb budak2 ni dh mkn dulu..kuntilanak tol..mana gua bole tahan..gua lambat seminit..jawapan nyer tulang la gua makan..budak2 ni dh mcm biawak liar dh time mkn..hoho termasuk la gua..


7 comments:

hanyi said...

Air Max shoes
Air Max Tn 10
Max 89
Max 90
Max 95
Max 97
Max Ltd
Max Tn
Max Tn(Special Edition)
Women Air Max Ltd
Women’s Max 90 shoes
Women’s Max Ltd 2

jimbara said...

bkn gmbr lama ker...???

chuxmentort said...

jimbara : maner ader gambo baru tuh..
hanyi : ape tuh

Fasya said...

whoa! so awesome :D

chuxmentort said...

hahahaha...my fren..not me..

penjenayah merah jambu. said...

"seronok gua posing bersama ikan pelbagai rupa"




kau suke kencing orang kan?
aku tengok ikan tu satu rupa je,ah kau,tipu je tawu,hahaha,tapi gempak gile la banyak dpt ikan,tapikan nape ikan tu semua sebijik macam yang aku jumpe kat tesco ye?
ohhoooo,konon2 ko tangkaplah heh,padahal ikan cap tesco,hahahah :P

chuxmentort said...

ikan kt tesco tu ikan dh lama mati dh..ni fresh nyer..ikan nie siap mati depan aku lagi..die bg wasiat kt aku suh masak die jd ikan 3 rase..xper nanti kalo dpt lagi aku bg ko..bg isi perut jerr..