Pages

Wednesday, October 14, 2009

Tangan..


Adakah tangan kiri gua lemah ataupun gua yg xmampu kawal atau gua xslalu guna tangan kiri atau gua ni bkn kidal atau gua ni merendahkan keupayaan tangan kiri..ahh lantak la..gua nk bt keje....

4 comments:

sotong said...

ko tuh memg malas sejak dr kecik xpyh ko nk salahkan tgn ko.

chuxmentort said...
This comment has been removed by the author.
penjenayah merah jambu. said...

tak paham lah weyh.
aku rase ko tu kidal kan?
tu..tuuu lukis pakai tgn kidal tu,abes pe kene mngena dengan statement ko tu..
weyh,tak paam,tak paam,tlglah terangkan,(gila nampak tak desperate aku nak paam kan ni?)




otak aku tepu dah.malam ni test.esok test.minggu depan test.test.test.haduuuuuu

chuxmentort said...

ko test aper..ala kacang jer..meh aku ajar..stakat subjek universiti nie dh lama aku pegng..ko bole tny aku..