Pages

Tuesday, December 9, 2008

Bencana..

Bencana??Huh naik goyang la gua tgk org yg kene bencana ni..lu ingt lu bole survive ke pas bencana menimpa lu..5 dalam 100 lu tau x..kat malaysia dh ader bencana..tanah runtuh tu bro..xdpt gua bayang..cube tanah runtuh depan lu..ape lu bt..lari? kirim salam..yg lu sempat doa jer la..gua skang nie ngah pikir idea tok mencari mangsa tertimbus..harap gua dapat idea la..yg gua ade idea skang ni bukan menyelamat mangsa bencana..tapi kemalangan


Name : Ballon Suit
Color : Amber Orange
Product : Safety Jacket + Parachute
Funtion :
  • memperlahankan pergerakan mangsa sebelum jatuh
  • mengurangkan hentakkan mangsa semasa jatuh
  • menyelamatkan mangsa daripada lemas
  • lagi gua xdpt olah la..malas..lu pikir la mane yg berkaitan..

3 comments:

Anonymous said...

Ada soalan untuk encik chuxmentort.Sempat ke nk pakai suit ni time kecemasan dan kemalangan?

zaidi said...

hoi..lawat blog aku:
http://naw2724.blogspot.com

dan blog kelab kembara serdang:
http://kelabkembaraserdang.blogspot.com

Anonymous said...

huh....bagos2.teruskan usaha ko mendesign k...chiayok3!