Pages

Thursday, December 4, 2008

Riwayat Seekor...

Gua ader citer nak bgtau lu..dipendekkan.--> gua camping...dan gua camping 2 hari 1 malam..mlm gua tido..xde la mlm tapi nk pagi gak la..baru 3 jam gua tido gua menjerit,mengelupur gua dan gua bangun..gua ingat membe gua cubit gua..gua jentik telinga dier..dier lene je tido gua ckp lu..cam mayat dah gua tgk...dh xsedap hati nie..gua bangun..sap kok lu..time isap rokok gua menjerit lagi..pedih birat badan gua..pahal lak nie..tgk kat badan gua ader bende ni..gua amik camera cap ayam gua..gua snap..


cantik gak gua amik gambo niee..masa nie jam 9.00 pagi(kire gua start tido kul 6.oo pg la ni)..gua terpukau ngan kecantikan warna hijau ulat dan daun di pagi hari..pastu bleh plak ulat tu silap langkah..die gigit daun sambil terencot2 ke kiri dan kanan..pehhh teringat pulak tragedi sebelum ni dan mengapa gua bole bangun sambil menghisap rokok..cilaka punye ulat..dier ingat badan gua ni daun ker...xpe lu tunggu ulat..lu tunggu..pas gua amik gambo bt kali ke 2,gua belek2 ulat ni skik sehingga rokok gua nak habis..emm pastu lu tau la ape jadi kat makhluk kecil apabila menganggu mahkluk gergasi yg sedang tido..dengan hanya menghentakkan kaki yang dilengkapi selipar jepun,terus hilang ulat tue..nasib ko la ulat..gua pun sambug tido sampai kul 3 ptg..

No comments: