Pages

Wednesday, December 17, 2008

Udara Tumpat

Ni dier kenangan dan mimpi ngeri gua kat gunung kinabalu..kat puncak nie beb..tinggi nie..jatuh mati gua cakap sama lu..kalo kenangan manis gua mesti ader bende xkene punye..xtau la pahal..kene mandi bunga agaknya..--->dipendekkan gua naik gunung smpi check point dimana rumah rehat berada..rumah pondok jer..tapi ok la..dari nk pasang khemah dikelilingi suhu rendah..xpasal2 gua beku..selama ni gua idup kat kawasan suam2 kuku je(ayat membe gua) pastu pegi puncak gunung sbb nk tgk matahari terbit..kene la bgn awal drp matahari..gerak dlm kul 4 pagi.. tibe2 perut gua buat hal plak..tank gua dh penuh nie..ahh blik dr puncak baru gua berak la..mase gua kat tgh2 puncak nie..gua..

Paham2 la..bende ni berlaku masa kat puncak..sejuk..angin xde..udara tumpat..lu lari cemene pun gas lu mesti ader sebelah lu..kalo wangi xpe..ni cam lahabau bau dier..cube lu try..bile lu sakit perut..lu tahan..berapa kali lu keluarkan gas lu??

No comments: