Pages

Friday, December 5, 2008

Poster + Human..

Ape gua nk citer nie..nie pasal aper erk..ohhh..ni pasal gergasi yang cantik cam model..walaupun gua tarik bibir dier tapi die tetap cute..merepek ahh..ni gambo gua kat alamanda suatu ketika dulu..lame dh gua xpegi alamanda..bile paling last erk??abaikan..bagi gua gambo tu ok,itu pun ntah brapa kali snap ntah,sape jurugambar nie..aiseh gua lupe lagi..sape erk.??..tp cara pose ni gua nye idea..so gua pun mesti la dapat pengiktirafan "ok"..ahh lantak la..gua puji diri gua sendiri gak..lu xnk puji lu punya pasal..


ehemm2 ni gambar yg kat bwh ni gua yg amik..power x gua..hahaha..power2..gua dh puji diri sendiri dh nie..lu bile nk puji??..gua nyer idea..gua yang snap..kire gua dapat pengiktirafan "double ok" la ni..hahahah..gua bangga..gua anak Malaysia..ni laki gergasi ni pakwe minah yang gua tarik bibir dier...bdk laki2 yang duduk tersipu2 tu..erm..cam ape ntah..nk ngaku membe ke x erk..bole la..dier membe gua..keeq dan kerol..

No comments: