Pages

Monday, December 8, 2008

Kenangan Hanya Memori

Hah ni dier kenangan bersama membe2 gua semasa camping di pantai bintulu..kenangan manis bertukar pahit dan kembali menjadi manis semula..time nie gua ngan membe gua kene tangkap ngan pegawai perhilitan ke pegawai kanan menteri perhutanan ke ape ntah..tue gua xtau,kerana didapati menceroboh kawasan larangan..tgh syok camping niee dier gegar..goyang gak la..siap ader samurai lagi dier bwk..pedang 1 meter tue..tu kalo lari mau kene bintang samurai tue..tangkap terus pancung punye..gua ngan membe gua yang jahil tentang undang2 nie pun diberkas dan dibawa ke pusat pegawai tersebut..pas rundingan damai dibuat ngan pegawai tersebut maka gua ngan membe gua kene buat kerja amal..bersihkan kawasan pantai peranginan ..ok la daripada hukuman penjara atau hukuman pancung..padan muka gua termasuk membe gua..pas bersihkan pantai gua gelak sesama sendiri ngan membe gua..xtau la naper tapi yang penting gua dan membe gua selamat..siap bole bergambar lagi
skang nie motif gua tayang gambar nie sebab gua xpuas hati dengan gambar kenangan ni..letih2 gua posing..last2 muke gua xnampak..kenangan gua nie beb..muke gua xnampak nie..gua rasa kalo membe2 gua tgk gambo nie lagi 10-15 thn..mesti dier mencari-cari identiti gua..xpun dier suspect gua ni mahkluk halus..kenangan gua bergantung pada memori gua ngan membe gua je..xle diabadikan..cit..(kepada membe yg menghalang muke gua,baik lu mintak maaf kat gua selagi gua masih hidup)

No comments: