Pages

Thursday, December 4, 2008

Kenangan Gua Di Gunung Kinabalu


Nie dier kenangan gua kat gunung kinabalu.ader citer ngeri disebalik kenangan nie..memg menyesal tol gua..sehingga hari nie gua insaf bab bende nie..tapi hari nie gua nak citer pasal gambo nie..bagi gua gambar nie memg menarik giler..bagi gua la,kalo bagi lu xmenarik gua xingin tahu pun ape lu rase..hahaha..tanpa posing yg dibuat2 (ditambah pula dengan pergerakkan rawak),tanpa make up (ditambah pula dengan muke letih giler diselubungi peluh2 dan bau bangkai lipan)..jurukamera yang gua lupe sape orgnye telah berjaya menghasilkan gambar yang terbaik bagi gua..expressi wajah dan juga persekitaran dapat menyatakan bahawa mereka di dlm gambr ni pendaki yg berpengalaman..tahniah kepada jurugambar yang tidak berpengalaman ni dan dier merupakan membe gua gak..cemene gua bleh lupe sape die ni..saper erk??