Pages

Monday, December 8, 2008

Bungkus..

Ape nie??..gua pun dah lupe produk ape gua design nie..produk yang gua buat time belajar dulu.. oh ye..begini ceritanya..dipendekkan..gua selalu gak la beli sayur ke ikan ke buah ke kat kedai.. itu pun sbb org tua gua suruh..jd gua pegi la..gua anak yang baik nie..tgh gua belek2 pilih ikan nampak plak makcik nie..dressing lawa nie gi kedai ikan..hari minggu lak tu..belek ikan pakai jari tu..pas pilih ikan dier suruh org kedai masukkan ikan tu dalam plastik..kesian brother tue..dah la keje byk,nak potong ikan la susun sayur la ape la..kene layan plak makcik tue..ape nk buat,nasib lu la bro..jadi gua pun rekala satu produk khas tok makcik lawa sekaligus utk tolong brother kedai tu..
Name : EZ Pack
Color : White+Grey , Orange+Grey , White+Turquoise
Product : Pembungkus Bahan Mentah
Function :
  • Bole gune jari je untuk masukkan bahan mentah ke dalam plastik
  • Bole menimbang dan melekapkan plastik serentak
  • Memudahkan pengguna khas tok makcik lawa
  • Jimat plastik??..bleh la..

1 comment:

Anonymous said...

ape ko bt ni cengkadak..buruk benar rhupenye..