Pages

Friday, December 5, 2008

Titisan Air..

Huh gua dah design lagi nie..bende ni khas tok pengemar barang2 perak..dan sape2 yg suka minum air terus dari balang dan mungkin rekaan ni dapat menarik lu yang gile air supaya minum sebanyak yang mungkin..blurrrggghh..kutuk erk jgn xkutuk rekaan gua..sbb gua tau lu yg suke kutuk ni xhebat cam gua..hahahaha..cam biasa arr gua ngan ayat gua kepada kutukan dari lu "gua ade design gua,lu ader ke design lu"

Name : Silver Water
Color : Silver je ader..gold nanti2 la
Product : Jag Air
Function :
  • mengelakkan air daripada tertumpah semasa dan selepas jag ni jatuh
  • lu bole sikat rambut lu depan jag ni masa minum air..
  • xde permukaan tajam..sehingga kanak2,bayi2 bleh main jag ni.
  • bentuk cam titisan air..senang la nak tau tu bekas air..kalo bkn air,minyak masak..tu sume ikut pemikiran lu yg bijak la..nk letak air ke minyak dalam jag ni.
  • meningkatkan aroma minuman yang korg buat..
  • tahan lasak dan keras..pencuri masuk dapur lu..xsempat sambar pisau..lu sambar jag.

No comments: